Almaniyada avtomobil sənayesi istehsalda 25 faiz azalma yaşasa da, hökumət elektriklə işləyən nəqliyyat vasitələrini təşviq etmək üçün uzunmüddətli həll yolları axtarır. Sənaye, digər tərəfdən, sürətli tədbirlər tələb edir.
Almaniyada avtomobil sənayesi çətin dövr yaşayır. Alman İqtisadiyyat İnstitutunun (IW) məlumatına görə, istehsal 2018-ci illə müqayisədə 25 faiz azalıb. Bu vəziyyət qarşısında Federal İqtisadiyyat Naziri Robert Habeck sənaye nümayəndələri ilə görüşərək həll yolları axtarmağa başladı. Danışıqlarda sürətli və müvəqqəti həll yollarından qaçınılması lazım olduğunu vurğulayan Habeck, uzunmüddətli planlamanın edilməsi lazım olduğunu ifadə etdi.
Yeni stimul gəlir
Habeck, xüsusilə elektrikli nəqliyyat vasitələrinin cəlbediciliyini artırmaq üçün vergi üstünlükləri təmin etməyi hədəfləyən avtomobil sənayesi üçün yeni təşviqlər üzərində çalışdıqlarını açıqladı. Bununla belə, büdcə məhdudiyyətləri səbəbindən hərtərəfli həvəsləndirmə proqramının həyata keçirilib-keçirilməyəcəyi bəlli deyil. Sektoru AB səviyyəsində dəstəkləyəcəyini vəd edən Habeck 2026-cı ildə karbon qazı emissiya limitlərinə yenidən baxılması lazım olduğunu desə də, sektor bu prosesin daha erkən olmasını tələb edir.
Mercedes: Elektrikli avtomobillərin bazar payı artmalıdır
Mercedesin baş direktoru Ola Källenius, elektrikli avtomobillərin bazar payının 10 faizdən 25 faizə yüksəlməsi lazım olduğunu və bu hədəfin hazırkı vəziyyətdə çətin olduğunu bildirdi. Aşağı Saksoniya Baş naziri Stefan Veyl xüsusi təşviqlərin artırılması lazım olduğunu müdafiə etdi.
Hurda mükafat müzakirəsi
SPD-nin "hurda bonusu" təklifi müzakirələrə səbəb oldu. SPD-nin baş katibi Kevin Kühnert köhnə daxili yanma mühərrikli nəqliyyat vasitələrini elektrik avtomobilləri ilə əvəz edənlərə 6 min avro, ikinci əl elektrikli avtomobillərin alınması üçün isə 3 min avro verilməsini təklif edib. Lakin FDP bu təklifə ehtiyatla yanaşır və dövlətin hansı texnologiyanın qalıcı olacağına qərar verməməli olduğunu müdafiə edir.
Söder: Ağıllı bonus sistemi lazımdır
CSU lideri Markus Söder də Alman istehsalçılarını dəstəkləmək üçün ağıllı bir bonus sisteminə ehtiyac olduğunu bildirdi. Əvvəllər 2023-cü ilin dekabr ayına qədər qüvvədə olan “ekoloji bonus” proqramı elektrik avtomobil alışı üçün 6750 avroya qədər subsidiyalar təmin etdi, lakin Habeck bu tənzimləməni ləğv etdi. Avtomobil eksperti Ferdinand Dudenhöffer Habeck-in qərarının səhv olduğunu və elektrikli avtomobillərə inamı zəiflətdiyini bildirib.
Elektrikli avtomobillər üçün pulsuz parkinq vədi
Gələcəkdə Söder elektrik nəqliyyat vasitələrinin bütün Bavariya ərazisində 2 saat pulsuz park edə bilməsini təmin etməyi planlaşdırır. Münhendəki mövcud təcrübəni nümunə götürən Söder, bu modeli bütün Bavariyada yaymaq istəyir. Münhendə tamamilə elektriklə ən az 40 kilometr qət edə bilən və “E” lövhəsi daşıyan nəqliyyat vasitələri pulsuz parkinqdən faydalana bilər. Söder bu təşviqlə vətəndaşları elektrikli nəqliyyat vasitələri almağa yönəltməyi hədəfləyir və uzun müddətdir ki, Bavariyanı "avtomobil ölkəsi" kimi yerləşdirmək üçün çalışır.
Dövlət dəstəyinin tənqidi
İqtisadçı Moritz Şularik dövlət dəstəyinin gözlənilən nəticəni vermədiyini müdafiə etdi və dövlətin gələcəkdə uğurlu sektorları seçməkdə yaxşı olmadığını bildirdi. Volkswagen istehsalçılar 2000 avro endirim etdikdə 4000 avro bonus təklif edərkən, BMW qısamüddətli, bazarı təhrif edən müdaxilələrə qarşı olduğunu açıqladı.
Almanlar şəxsi avtomobillərindən imtina edə bilmirlər
Forsa tədqiqat şirkəti tərəfindən RTL/ntv adından keçirilən sorğuda respondentlərin demək olar ki, üçdə ikisi (65 faiz) Almaniyanın növlərin qorunmasına daha çox pul yatırmasını istəyir. Sorğuda iştirak edənlərin 63 faizi iqlim dəyişikliyindən çox narahatdır.
Digər tərəfdən, Deutschlandticket və ya hədiyyə biletləri olsa belə, şəxsi avtomobillərini tərk etməyi düşünməyənlərin nisbəti 84 faizdir.