Ehtiyat hissələrinin "boz" idxalı hələlik Rusiya Federasiyasının prezidentinə Qərblə qarşıdurma şəraitində Putinin nümayişkaranə şəkildə keçdiyi "yerli" limuzinə minməyə imkan verir. Ancaq Aurus ilə problemlər yeni başlayır.
"Rus xarakterinə xas olan ləyaqət və gücün təcəssümü" - istehsalçıya görə "dünyada analoqu olmayan" rusiyalı Aurus Senat Limousine avtomobili şirkətin saytında qürurla yerləşdirilib. Bu zirehli limuzinin əsas konfiqurasiyasında uzunluğu 6,5 metrdən çoxdur və qiyməti təxminən yarım milyon avrodur. “Aurus Senat” Rusiya prezidentinin rəsmi avtomobilidir və Rusiya mətbuatına görə, yüksək vəzifəli şəxslər üçün ən uzun dövlət maşınıdır. Vladimir Putindən başqa, Türkmənistan lideri artıq belə dəbdəbəli limuzin alıb, Şimali Koreya lideri Kim Çen Inın isə artıq iki Aurus var. Hər ikisi - qısa və uzun versiyalar - bu il Pxenyana gətirilən Putinin hədiyyələridir. Kremlin sahibi, sedandan əlavə, kabrioletə də malikdir - "təntənəli" versiya.
Aurus "idxal əvəzetmə" simvolu olaraq
Qiyməti 50 min avrodan çox olan avtomobillərin Rusiyaya idxalını qadağan edən AB sanksiyaları kontekstində Rusiya istehsalı olan elit daşınması heç də az əhəmiyyət kəsb etməyən layihədir. Dövlət Elmi Mərkəzinin saytında qeyd olunur ki, Kreml üçün “Mercedes” əvəzinə “Aurus” elan edilmiş idxalı əvəzetmə kursunun simvoludur, “ölkənin sənaye, elmi və texnoloji potensialının dirçəldilməsini təcəssüm etdirən layihədir”. Putinin nomenklaturası üçün limuzinlər hazırlayan və sınaqdan keçirən Rusiya Federasiyası NAMI.
Praktikada Putinin limuzinini ancaq şərti olaraq “rus” adlandırmaq olar. DW-nin ImportGenius xidmətindən istifadə edərək təhlil etdiyi gömrük bəyannamələrinə görə, Aurus montajı üçün geniş çeşidli komponentlər çox vaxt Kremlin “dost olmayan” adlandırdığı ölkələrdən gətirilir. Məsələn, İtaliyanın Industrie Ilpea S.P.A şirkəti Putin və Kim Çen In sürətlə sürərkən külək almaması üçün şüşə və rezin möhürlər verir.
Yerli "Aurus"un İtalyan salonu
İtalyan şirkəti AV-EL diktatorların gözlərini dəridən və qiymətli ağacdan hazırlanmış zərif interyerlə sevindirməyə kömək edir. Nəfis interyer elementləri Rusiyaya Turin ətrafında yerləşən zavoddan - sürət qutusunun sapından tutmuş cihazlar panelinin çərçivəsinə qədər çatdırılır.
İdxaldan əlavə, italyan dizaynerlərinin bəzi dekorativ elementləri Samara vilayətinin Oktyabrsk şəhərindəki zavodda istehsal olunur. Aurus-un dəbdəbəli interyeri üçün fabriklərin sahibi Giorgio Verduci, hətta 2018-ci ildə Vladimir Putindən bir sertifikat aldı, italyan bu yaxınlarda Samara mediasından birinə verdiyi müsahibədə öyündü. 6 il əvvəl Kremlin sahibi ilk dəfə inauqurasiyada Aurus prototipinə minmişdi. O vaxtdan bəri hər iki böyük italyan tədarükçüsü “Rusiya” limuzini layihəsinə sadiq qalıb. Şirkətlər DW-nin Rusiya hakimiyyətinin maraqları naminə layihə üzərində gördüyü işlərə Rusiyanın Ukraynaya qarşı müharibəsi və Haaqa Beynəlxalq Cinayət Məhkəməsinin prokurorunun Vladimir Putinə qarşı irəli sürdüyü müharibə cinayətləri ittihamlarının təsir edib-etməməsi ilə bağlı suallarına cavab verməyiblər. Aurus üçün İtalyan məhsulları sanksiyalara məruz qalmır.
Alman komponentləri dairəvi şəkildə
Aurus üçün Almaniyadan yanacaq nasosları və digər mühərrik elementləri kimi bir sıra komponentlər Rusiyaya gəlməyə davam edir. Lakin bu tədarüklər birbaşa deyil, digər ölkələrdə - Türkiyə, Qırğızıstan və ya Çindəki vasitəçilər vasitəsilə həyata keçirilir. Üçüncü ölkələr vasitəsilə çatdırılma zamanı ImportGenius verilənlər bazasında mövcud olan gömrük bəyannamələrində çox vaxt konkret istehsalçı deyil, yalnız mənşə ölkəsi göstərilir.
Bununla belə, DW Made in Germany komponentlərinin bəzi istehsalçılarını müəyyən edə bildi. Xüsusilə, Aurus konsernin Avropadakı istehsalat müəssisələrində istehsal olunan aparıcı Yapon brendi Sandenin kompressorları ilə təchiz edilmişdir. Göndərən Sandenin Almaniyanın Bad Nauheim şəhərindəki Avropa qərargahını göstərir. Əgər Rusiyanın Ukraynaya qarşı irimiqyaslı təcavüzünə qədər yapon-alman kompressorları birbaşa Rusiyaya verilirdisə, 2023-cü ildən rusların Estoniyada qeydiyyatdan keçirdikləri Gold Solution OU şirkəti vasitəsilə. Bu şirkət 2024-cü ilin fevralında sanksiyalardan yayınaraq Rusiyaya ikili təyinatlı malların tədarükü səbəbindən ABŞ-ın sanksiyalar siyahısına daxil edilib. Eyni zamanda, Aİ-nin sanksiyaları bu şirkətə şamil edilmir.
"Aurus və NAMI üçün tədarük Aİ qaydalarına uyğun olaraq 2022-ci ildə dayandırıldı" deyən Sanden İnternational (Avropa) Alman ofisi DW-nin sorğusuna cavab verərək əmin etdi və 2022-ci ildən sonra kompressorların Rusiyaya gəlməsinin "əlavə araşdırma tələb etdiyini" qeyd etdi. ” “Keçmişdə məhsullarımızın Rusiyada bitəcəyindən şübhələnməyə əsasımız yox idi”, - şirkət qeyd edib. ImportGenius-un məlumatına görə, Estoniya şirkəti Aurus üçün kompressorları birbaşa tərtibatçı NAMI və ya istehsal şirkəti Aurus MMC-yə deyil, Qırğızıstan vasitəsilə Estoniyanın Qızıl Həllinə bağlı Rusiyanın Zolotoe Reshenie şirkətinə çatdırıb.
Rəsmi olaraq Aurus üçün Rusiyaya çatdırılma yoxdur
Aparıcı Alman istehsalçısı Brose-dan mühərrik soyutma ventilyatorları Kreml limuzinlərində quraşdırmaq üçün dairəvi marşrutlar vasitəsilə çatdırılmağa davam edir. Almaniyadan rəsmi birbaşa tədarüklər 2022-ci ilin sonuna qədər davam etdi, baxmayaraq ki, şirkət Ukraynaya tammiqyaslı hərbi müdaxilənin başlaması ilə Rusiya ilə əməkdaşlığı dərhal dayandırmaq qərarına gəldiyini əmin edir. DW-nin sorğusuna cavab olaraq, şirkət izah etdi ki, 2022-ci ilin əvvəlində Aurus MMC-dən alınan sifarişi yerinə yetirmək məcburiyyətində qaldılar, sanksiyalara görə əvvəlcədən tam ödəniş müştəriyə qaytarıla bilmədi.
Lakin 2023-cü ildən bəri Brose Kreml limuzinlərinin istehsalında iştirak etməkdən imtina edib, baxmayaraq ki, onun məhsulları Aİ-nin sanksiya siyahısına daxil edilməyib. “Müharibə başlayandan sonra Brose, Çexiya, Slovakiya və Polşadakı fabriklərimizin işçiləri tərəfindən həyata keçirilən Ukraynadan olan qaçqınlara kömək etmək üçün müxtəlif kampaniyaları dəstəklədi Ukrayna sakinlərinə və müharibədən zərər çəkmiş qaçqınlara kömək etmək üçün xeyriyyə layihələri üçün şəxsi vəsaitlər”, - Brose mətbuat xidməti vurğuladı.
Brose Rusiya ilə əməkdaşlıqdan imtina etdikdən sonra Aurus üçün Alman azarkeşlərinin tədarük zənciri heyrətamiz bir metamorfoza məruz qaldı. 2023-cü il üçün tədarüklərdə malların alıcısı Samara bölgəsində qeydiyyatdan keçmiş Serbiya-Rusiya şirkəti Gumma Line MMC-dir. Bu şirkət rezin məhsulları istehsal edir və Brose ilə heç bir əlaqəsi yoxdur. Alman pərəstişkarları ona Antalyadan, hətta öz internet saytı da olmayan bir türk şirkəti göndərib.
Əvvəlcə Türkiyə, sonra Çin
2024-cü ildə türk vasitəçisinin əvəzinə açıq mənbələrdə heç bir məlumat olmayan Çinin Şanxay Sing-Glory Texnologiyası peyda oldu. 2022-ci ilin sentyabrından ImportGenius-a görə, bu şirkət Aurus üçün Rusiyaya təxminən yüz yarım komponent tədarükünü həyata keçirdi - daxili bəzək elementlərindən tutmuş elektronika və pəncərə tənzimləyicilərinə qədər.
İstehsalçılar əksər hallarda bəyannamələrdə göstərilmir. "Biz Türkiyə və Çindən olan bu şirkətlərlə işgüzar əlaqələr saxlamırıq", - Brose mətbuat xidməti vurğulayır.
Almaniyadan Aurus texniki dəstəyi artıq mövcud olmayacaq
Belə ki, hətta bir sıra Qərb şirkətlərinin Rusiya ilə əməkdaşlıqdan imtinası da yüksək vəzifəli şəxslərin “Rusiya” avtomobilləri ilə təmin edilməsi üzrə dövlət proqramını dayandırmadı. Bununla belə, ehtiyat hissələrinin və komponentlərin “boz” idxalı Qərb şirkətlərinin Rusiya çeşidi üçün limuzinlərə xidmət göstərməkdən imtina etməsi nəticəsində yaranan bütün çətinlikləri həll etməyəcək. Kreml üçün limuzinlərin texnoloji “doldurulması”nın saxlanması və təkmilləşdirilməsi məsələsi açıq qalır. Məsələ burasındadır ki, 2022-ci ilə qədər yeni Aurus modelləri üçün mühərriklər sınaq üçün Almaniyaya göndərilirdi, çünki onlar Porsche Engineering ilə sıx əməkdaşlıqda hazırlanıb. Lakin bu şirkət DW-yə bildirib ki, 2022-ci ildən Rusiya ilə daha əməkdaşlıq etməyəcəklər.
Eyni cavabı ABŞ ilə birlikdə Aurus üçün bütün bort elektronikasını hazırlayan Bosch Engineering şirkəti də verdi. "O vaxtdan bəri biz rus müştəriləri ilə prototipləri mübadilə etməmişik və onlar üçün araşdırma aparmamışıq" dedi Bosch Engineering-in mətbuat xidməti DW-nin suallarını cavablandırarkən.