Avstriyada ən çox reklam xərclərini həyata keçirən Yaşıllar Partiyası böyük büdcəyə baxmayaraq seçkilərdə ciddi səs itkisinə məruz qalıb.
Yaşıllar Avstriyada Milli Assambleya seçkilərində ən çox reklam xərclərini həyata keçirən partiya olub, lakin buna baxmayaraq, səslərini itiriblər. Partiyanın səs payı 5,7 faiz azalıb.
2019-cu il seçkiləri ilə müqayisədə bu il partiyaların reklam xərcləri bir qədər azalıb. Avqust və sentyabr aylarında beş parlament partiyası ümumilikdə 7,8 milyon avro vəsait xərcləyib. 2019-cu ildə bu rəqəm 8,2 milyon avro olub. “Focus Marketing Research” şirkətinin “Standard” qəzeti üçün apardığı təhlilə sosial media və axtarış sistemləri reklamları daxil deyil.
Təxminən 2,4 milyon avro ilə reklamlara ən çox pul xərcləyən partiya kimi Yaşıllar seçilib. Onları ÖVP (1,6 milyon avro), FPÖ (1,4 milyon avro), SPÖ (1,4 milyon avro) və NEOS (900 min avro) izləyib. Maraqlısı odur ki, 2019-cu ildə cəmi 130 min avro xərcləyərək ən az büdcə ayıran partiya Yaşıllar olub. Həmin vaxt partiya lideri Verner Koqler 13,9 faiz səslə Yaşılları yenidən parlamentə gətirmişdi. Lakin bu il daha çox reklam büdcəsinə malik olmasına baxmayaraq, partiya böyük səs itkisinə məruz qalıb.
Yaşıllardan reaksiya
Reklam xərcləri rəsmi tariflər əsasında hesablanırdı; Bununla belə, sənayedə ümumi olan endirimlər bu hesablamaya daxil edilmir. Bundan əlavə, iştirakçı dövlətlərin xərcləri də bu məcmuəyə daxil edilmişdir.
Yaşıllar Partiyası bu təhlilə təəccübləndiyini bildirib. Partiya ümumi seçki kampaniyası üçün ümumilikdə 5 milyon avro büdcə ayırdıqlarını və buna ştatlardan gələn büdcələrin də əlavə olunduğunu açıqlayıb.