Sosial media təsir edənləri marketinq kommunikasiyası qaydaları, məzmun istehsal proseslərində hüquqi və etik məsuliyyətlər haqqında məlumatlandırmaq üçün hazırlanan Məsuliyyətli Sosial Media İnfluencerləri Təlim Proqramı həyata keçirilir.
İctimai mediada “influencer” kimi tanınan və izləyici sayı ilə yüksək təsir gücünə malik olan sosial media istifadəçiləri üçün təşkil olunan təlimin elan edilməsi ilə bağlı toplantı keçirilib.
Türkiyə Palatalar və Birjalar Birliyinin ev sahibliyi etdiyi toplantıda Ticarət Nazirliyinin İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi və Bazara Nəzarət Baş direktoru Avni Dilber, Vergi Müfəttişliyi Şurasının İstanbul Sektor-3 Audit şöbəsinin müdiri Ahmet Gezgin iştirak edib. Xəzinə və Maliyyə Nazirliyi, Reklamın Özünü Tənzimləmə Platformasının rəhbəri Ahmet Pura və reklam sənayesinin nümayəndələri.
Avni Dilber buradakı çıxışında sosial media təsir edənlərin cəmiyyəti istiqamətləndirmək və doğru məlumatı çatdırmaqda kritik roluna diqqət çəkib.
Təlim proqramı ilə sosial media təsir edənlərin həm qanuni əsaslarla, həm də etik qaydalar çərçivəsində fəaliyyətlərini davam etdirmələrini hədəflədiklərini ifadə edən Dilber, “Rəqəmsal dünyanın sürətlə artan gücü olan sosial media da İnfluencerlərin istehlakçılara düzgün məlumatlandırılması və şəffaflıq və güvən mühiti yaratmaq lazımdır." . Düşünürəm ki, bu təlimlər vicdanlı kommersiya həyatı və şüurlu istehlakçı bazasının yaradılmasına böyük töhfə verəcək”.
- "Sosial media məzmun istehsalçıları ticarət və marketinqin mühüm hissəsinə çevriliblər"
Rəqəmsal dünyada sosial media məzmun istehsalçılarının ticarət və marketinqin mühüm bir hissəsinə çevrildiyini ifadə edən Ahmet Gezgin, “Bu təlim sosial media məzmun istehsalçılarının vergi proseslərində şüurlu addımlar atmaları, beləliklə, vergi proseslərindəki tələbləri tam yerinə yetirə bilmələri üçün vacibdir" dedi.
Ahmet Pura da məsuliyyətli reklamın vacibliyini vurğulayaraq, potensial məşğulluğa diqqət çəkib. Pura, 2023-cü ilin sonuna qədər reklam investisiyalarının 140 milyard lirəyə çatdığını və bu artımın ən böyük amillərindən birinin rəqəmsalda rəqəmsalın yüzdə 72, mobilin isə yüzdə 82-yə çatması olduğunu ifadə edərək, “Biz Təhlükəsiz mühit təmin edərək investisiyaların 2,5 qat artma potensialına sahib olduğunu görürük. Bu, "Bu istiqamətdə media ölçmə şurası bütün mediada şəffaflığı və nəzarətli inkişafı dəstəkləyərək bu böyüməyə qatqı təmin edəcək."
Alacaqları iştirak sertifikatı ilə brendlərin gözündə fərqlənəcəklər.
300 mindən çox izləyicisi olan sosial media təsir edənlərin ilkin olaraq qatıla biləcəyi təlim proqramı məzmun istehsalçılarının sosial media dünyasında daha şəffaf, etibarlı və etik bir reklam yanaşmasını mənimsəmələrinə kömək etmək məqsədi daşıyır.
İstehlakçı hüquqlarından tutmuş vergi qanunvericiliyinə, sosial mediada reklamların etik qaydalar çərçivəsində idarə olunmasından tutmuş, reklamda fərdi məlumatların qorunmasına qədər geniş məlumatların veriləcəyini nəzərdə tutan təlim proqramında bu sahədə çalışanların məsuliyyətləri ilə bağlı ətraflı tədris proqramı yer alır. sosial media məzmun istehsalçıları.
Reklam Şurasına edilən müraciətlərdən bəzi nümunələrin və araşdırmanın nəticələrinin də yer aldığı təlim çərçivəsində Şuranın qəbul etdiyi qərarlar paylaşılacaq və yeni məlumatlar veriləcək.
Birincisi noyabrın 25-də keçiriləcək və 1 il müddətində 2 aydan bir keçirilməsi planlaşdırılan təlimlərdə sosial mediadan təsirlənənlər marketinq kommunikasiyasında diqqət etməli olduqları bütün hüquqi və etik prinsipləri öyrənmək imkanı qazanacaqlar.
Təlimi başa vuran iştirakçılar iştirak sertifikatı almaq hüququ qazanacaq və adları Reklam Özünütənzimləmə Şurasının www.rok.org.tr internet saytında dərc olunacaq. Beləliklə, hüquqi, etik və məsuliyyətli marketinq kommunikasiyası dəyərlərini dəstəkləyən sosial media təsirçiləri brendlərin gözündə fərqlənəcəklər. Təlim haqqında ətraflı məlumat və qeydiyyat üçün www.rok.org.tr saytına daxil ola bilərsiniz.